Když jsem pracoval ve velké firmě s několika tisíci zaměstnanci, firma nechávala na své náklady tisknout pro některé své zaměstnance firemní vizitky. Já osobně jsem tento počin docela uvítal, protože tehdy, v devadesátých letech a na přelomu milénia, se vizitky běžně využívaly při komunikaci s mnoha lidmi. Stačilo podat někomu vizitku zcela beze slov a bylo jasné, o koho kráčí. Vizitky také mohly mít celou řadu podob a možná, že někdo dokonce vizitky sbíral.

Dvojí účel vizitkářů. Jestliže si pořídíte dva vizitkáře s potiskem, můžete každý využít pro jiný účel. Tím prvním může být kapesní zásobník vašich vlastních vizitek. Vložíte do vizitkáře třeba stovku vizitek a máte je při ruce pro různá školení, konference, veletrhy atp. Stačí pak sáhnout do zavazadla, vytáhnout z něj vizitkář, vyjmout potřebný počet vizitek a ty pak rozdávat na příhodných místech. Druhým účelem vizitkářů s potiskem https://www.promodarky.cz/kategorie/reklamni-predmety/kancelarske-potreby/vizitkare/ může být vaše privátní sbírka cizích vizitek, které budou sloužit naopak vám a budete mít ve vizitkáři uložené kontakty na celou řadu lidí.

Vizitkář není na baterky. Vizitky byly oblíbené již v době, kdy neexistovaly žádné notebooky ani mobilní telefony a výraz „internet“ nikdo neznal. Jestliže jste obdrželi vizitku, měli jste k dispozici kontakt na dotyčnou osobu nebo firmu a ten se vám nemohl sám od sebe vymazat, leda že byste vizitku vyhodili do koše nebo zapálili. V tomto duchu může vizitkář sloužit i dnes, budete mít všechny potřebné kontakty na jednom místě i bez nutnosti nabíjet mobil, vlastnit powerbanku a spoléhat se na elektroinstalaci. Vizitkář vás nezklame ani tehdy, kdybyste byli odříznuti od elektrického proudu třeba celý měsíc, kontakty v něm budou přístupné po celou dobu nonstop. V takové situaci sice nikomu nezavoláte ani nenapíšete e-mail, ale na vizitkách bývá uvedena fyzická adresa firmy nebo bydliště osob a tak na to místo můžete zajet.